martes, 2 de noviembre de 2010

L'ull de Gran Hermano.

Ara que fa molt poquet que va començar el reallity de Gran Hermano vaig a infomar-vos sobre la seua imatge principal.


Aquest ull és la identitat del programa des que va començar fa dotze anys.
Vaig llegir a una revista que aquest famós ull és de la presentadora Paula Vázquez i fa uns dies el vaig confirmar buscant a internet.
Resultà que la productora del Gran Hermano (Zeppelin) era la mateixa que un altre programa que presentava Paula i un dels técnics li va preguntar si podia usar el seu ull per el logo de un nou programa.
 Ella li contestà que sí i des d'aquell dia ha evolucionat quedant d'aquesta manera:

2 comentarios:

  1. Bon comentari, és el meu seleccionat d'aquesta quinzena. És d'interés i actualitat i està redactat de forma senzilla i clara. Enhorabona!

    ResponderEliminar
  2. No m'agrada Gran Hermano, però el teu comentari està molt bé. M'agrada molt!

    ResponderEliminar