domingo, 16 de enero de 2011

AXE, anunci masclista?

Axe és una marca de desodorants, gels y perfums d’homes, sobretot d’ adolescents i adults jóvens que volen olors refrescants i juvenils.
L’imatge següent tracta d’una de les seues campanyes publicitàries, concretament d’un desodorant amb olor a xocolate.
A l’esquerra trobem a una xica amb la boca untada de xocolate i a l’altre costat el producte en sí.
La campanya vol reflexar que el seu producte és igual de deliciós que el dolç i que és una temptació per a qualsevol dóna.
Aquesta fragància es va triar perquè es volia un nou aire més sexy i irresistible, que donara un aspecte diferent. L’estudi de la marca de desodorants Unilever va fer una encosta a més de 3000 dónes i van arribar a la conclusió de que 7 de cada 10 veien el xocolate com un dels millors afrodisíacs.
Molta gent pensa que hi ha anuncis com, per exemple aquest, que utilitzen a la dóna com a material, es a dir, anuncis masclistes i encara que també hi trobem on utilitzen el sexe masculí, la forma de pensar de la nostra societat hui dia és masclista.

5 comentarios:

  1. Muy buena observación...y esque como este, mil anuncios podrás encontrar ya que los publicistas no escatiman a la hora de intentar colocar sus productos en nuestros hogares

    ResponderEliminar
  2. Eixe desodorant es el que utilitze jo!! =D Hi ha que dir que no funciona de la mateixa manera que en la publicitat, pero con una miqueta d'imaginacio es pot fer de tot... Es pot mirar com un anunci masclista pero no crec que el anunci faxa referencia a aço, simplement el fan una gracia, no em digues que els anuncis de axe no et fan gracia xD

    ResponderEliminar
  3. La veritat esque a pesar de que són anuncis masclistes tenen molta gràcia i creativitat. ^^
    Però has de tenir en compte que si prohibixen anuncis com el de Dolce&Gabanna, la gent parlarà també d'aquestos...

    ResponderEliminar
  4. este tipo de publicidad no tendría que estar permitido, pero tener en cuenta que lo único que le interesa es vender el producto, llamar la atención de los hombres... No les interesa lo que, en este caso, piense la mujer.. porque ellas no lo compran..
    este es un buen tema de debate..

    ResponderEliminar